PROJECTEN

PROJECTEN

Marketing Campagne

1.4 miljoen euro voor natuurvriendelijke landbouw

People of Tomorrow stond achter de marketing campagne van Aardpeer: Samen voor Grond III waar maar liefst €1.4 miljoen opgehaald is voor natuurvriendelijke landbouw!


Met dit fantastische bedrag is grond gekocht voor drie natuurvriendelijke boeren: Jelle Knoot, De Patrijs en de Jonge Voedselbosboeren. Zij kunnen nu verder bouwen aan hun toekomstbestendige boerderijen, waar ze gezond voedsel produceren met respect voor de natuur.

Samen maken we Nederland een stukje natuurvriendelijker 💚

Een mega tof project waar enorm veel impact gemaakt wordt.

De stuurgroep Landbouw Innovatie Noord Brabant (LIB) vroeg ons op hulp. Hun subsidies en ondersteuningen aan boeren mogen wel wat vaker in het oog van jonge boeren vallen. Maar hoe bereik je deze mensen? En zijn jonge boeren wel in staat om grote innovaties te doen?

En zo werden we aan de slag gezet met de volgende vraag: Ontwikkel een passend aanbod voor jonge agrarische ondernemers dat hen stimuleert tot klein- en grootschalige innovatie. Bij dit aanbod staan inspiratie, verdieping, verbreding en het denken in mogelijkheden centraal.

Na vele gesprekken met deze jonge lui, waarin we hoorde wat de behoeftes waren maar ook wat de struikelblokken zijn, creëerden we een prachtig programma. Het Jonge Helden programma, wat hopelijk in 2025 live gaat!

In dit innovatieve programma worden de jonge boeren geïnspireerd door innovatie, leren ze hoe ze kunnen innoveren en misschien wel het aller tofste: mogen ze gaan innoveren! Want als er een ding opviel in de gesprekken is het wel dat de deze ondernemers genoeg ideeën hebben, alleen nog niet altijd de kansen op deze te doen laten groeien.

Een innovatie programma voor jonge boeren

Jonge Helden

De Groene Bourgondiër

Den Bosch als voedselstad van de toekomst.

Den Bosch pronkt al jaren met de titel meest bourgondische stad in Nederland. Maar is deze Bourgondische leefstijl wel nodig? En wat houdt het eigenlijk in om bourgondiër te zijn?

In dit project werken we aan Den Bosch van de toekomt, de voedsel hoofdstad van Brabant. Waar we genieten van eten zonder nare bijsmaak. Waar de Bosschenaar zich over 10 jaar een Groene Bourgondiër noemt!

Dit project is in samenwerking met Den Bosch Partners, Agri Food Capital en De Club van Duurzame Doen.